6 månader kvar till värmen



för några veckor sedan var jag hos Björn i Karlskrona. Man tycker ju att det borde vara hyfsat varmt i en av Sveriges sydligaste städer, men ikket. Det var svinkallt. På bilden har jag haffat åt mig en gratis kopp skållhet glögg, som jag försöker värma upp min kropp med. Visst ser ni hur mycket jag fryser?
Jag tror nästan jag frysit mer under mina 1,5 år här i södra Sverige än vad jag gjort hemma i Umeå. Jag menar, för 3 år sedan gick jag ju omkring i min sommarkavaj hela vintern. Visserligen var det för att jag var arbetslös och inte hade råd att köpa en ny jacka, men herregud, någon måtta får det ju vara.
Så här såg det ut då ( ser att jag heller inte har vantar. Haha) :



det här var ju ett dumt inlägg. Blev ju inte direkt varmare av att titta på dom här bilderna

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag tror det är vinden som gör't. Spelar heller ingen roll hur många lager man tar på sig, nog fan är man stelfrusen ändå. Huvva!

2010-12-14 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0