ibland slår det mig att jag ändå är ganska insatt





fint hem. Bilder från Sofia. Mattan på sista bilden är tydligen från Lagerhaus och är gjord av 90% återvunnet material. Sånt gillar vi ju!

Har hållbar utvecklings-tenta imorgon. Sitter och läser, funderar om fabriker i Asien, om Gina Tricots ikke-hållbara affärsidé och om den svenska skogsindustrins framtid inom Viskos-tillverkning. Har även skickat iväg ett mail till min far ang. ekologisk mat och köttindustrin, och förberett ett mail jag ska skicka iväg till Rut mfl.
Herregud så otroligt PK jag blev helt plötsligt. Nästan lite jobbigt att vara så insatt

Kommentarer
Postat av: Gabriella

"den svenska skogsindustrins framtid inom Viskos-tillverkning" är något jag skulle vara intresserad av att höra mer om.

2010-11-08 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0