när jag fyller 25 vill jag åka till NY. Fixa det någon





















Min största önskan vore att få gå lös inne i denna butik. Kan vara den bästa butiken i hela världen.
Bilder nodiscount

jag är stört raslös ikväll. Uttråkad. Det som slår mig är att jag inte har lust att göra något roligt, jag vill göra något som jag antingen lär mig något av ( tex plugga eller läsa en faktabok) eller något som hjälper mig i jakten på framtida jobb ( typ sy, träna på att rita, leta företag på nätet och vad de har att erbjuda för jobb) etc.
Tänk att man bara inte kan slappna av och se TV? Eller bara läsa en vanlig skönlitteratur?
Alltid vara stressad för att man inte " gör något". Dagens ungdomsproblem skulle jag tro

Jag har sådan fruktansvärt åldersnojja. Tänker inte fylla 25, jag avsäger mig allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0