Nostalgibomb

Emma min vän, hittade den bästa bloggen i världen. 90talsnostalgi-bloggen.
Kanske den perfektaste Frida-bloggen i hela världen, jag som är så fruktansvärt nostalgisk!
Here is my favourits:

Den röda Nokiatelefonen var min första telefon och jag minns det som igår när jag fick den! ( Fick den dessutom begagnad från min bror. Snake var min trogna vän)



Yes, denna musik lyssnar jag fortfarande på när jag är på riktigt gött partyhumör. Dock alltid när jag är
ensam eftersom jag skäms





Lemmings!







Japp, jag samlade på alla. Kulor, hockeykort, pogs och nappar!









Nej, jag tyckte inte Ika i Rutan var läskigt, jag älskade henne.



Gå in på nostalgibloggen för mer 90tal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0