tisdag




Linne och tröja 2hand, byxor Monki

Nu har jag hållt på med skolarbete i 12 timmar. Nu får det vara nog.
Och ute är det snöstorm, inte uppskattat. Så fort jag går ut tänker jag på hur less jag är på snön, redan nu. Efter 1 dag. Bara 6 månader kvar tills sommaren

Känner mig lugn och bekväm i vardagen nu. Kan bero på att jag börjar reda ut vad jag vill göra i framtiden, vad jag vill göra nästa år. Tar ju examen i vår men känner att jag inte är färdigutbildad. Utbildningen jag går nu är väldigt bred och jag vill nisha in mig på ett specifikt område. Har hittat en utbildning som heter Konfektionstekniker som utbildar en till mönsterkonstruktör, och den utbildningen börjar hösten 2011. Men vägen dit är lång, ett antal steg behövs för att jag ska få behörighet. Plus att jag ska orka plugga 2.5 år till.

Men ändå känner jag mig lugnare. Och det är fruktansvärt skönt för en som större delen av sitt vuxna liv, stressat och haft ångest över vad jag ska bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0