Välkommen 1 advent, vi träffas igen



Alltså, nej det går inte att åka tåg när det snöat. Kom hem från Karlskrona ikväll med ett tåg som var timman förskenad och med snöstorm utanför. En timma tänker ni, det är ju ändå ganska lite. Jo, men har man samtidigt en infektion i kroppen som gör ont och man bara vill hem och peppra tabletter, då är en timma en evighet. Men min kvinnliga inre styrka höll mig i shack och nu är jag hemma med tända ljus och 2 liter vatten som skall halsas innan sängdax.
På grund av infektionen blev helgen nästan den bästa någonsin, man hade ju gärnat skippat de där timmarna man var vaken fredag natt. Man Harry Potter var kung och popcornen var de godaste jag ätit!

3 veckor till jullov och hemfärd till Umeå. På 3 veckor ska vi göra klart ett 15 poängsarbete i textil fördjupning och ett 7.5 arbete i funktionell textil. Plus julklappsshopping och annat. Great

Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0