min nya kille

Det här var ju ofantligt roligt.

Jag har tydligen smsat med en kille som jag trodde var min bror, ungefär i två veckor. Jag hade en siffra fel i telefonnumret och har av någon idiotisk anledning sparat den under " Bror Jonas". Enligt min telefon har jag skickat ex antal sms, men eftersom min telefon inte sparar all konversation kan jag inte se vad som sagts (tur var kanske? ), det här är det sista:

(Detta var ca en vecka sedan)
Jag: " Detta är nästan en historisk dag! Förbannar mig att jag inte hade mobilkameran med. Ser nämligen först 2 gula parkerade gula bilar, sen 2 gula till längst vägen och när jag går runt hörnet kommer ytterligare en gul bil körandes. Helvetet vad gul och blå du hade blivit!"

(fick svar idag:)
Killeni: Gula bilar vaddå? 
Jag: Du är int snabb på att svara
Killeni: jag vet, men jag svarar iallafall.. med en fråga må vara men ändå.
Jag: Alltid nått. Vad gör ni, tofflar framför Så ska det låta? hehee.
Jag har förresten världens värsta träningsvärk, går som en amputerad sjörövare med träben. Dansade afrikansk dans igår!
(skickar ett till sms:) Ojdå, glömde ni var i Umeå! Fett najs!
Killen: Umeå? Har du någon aning om vem du pratar med? Heja Färjestad!
Jag: Inte spölandsfest ikväll? Eller när var det då? Imorgon kanske.
Jag ska förresten se Rebecca och Fiona imorgon!!
Killen: Hej Frida, vars har du fått mitt nummer ifrån? Jag är säker på att vi aldrig träffats. 
Jag: Va? Vem pratar jag med?
Killen: Hej, jag heter --- och bor i Värmland

Hej pajas som tyckte det var skoj att smsa med en okänd brutta i flera veckor, som dessutom avslutar sitt sms med " kram".


Kommentarer
Postat av: anna Lidström

Klockrent!

2011-04-16 @ 00:12:56
Postat av: idaawe

haha men ojdå!

2011-04-16 @ 11:44:37
URL: http://idaawe.devote.se
Postat av: Bullen

Det som hänt dig är fullt normalt.

Jag har gjort samma sak.

Förvisso skickade jag sms:en till en vag bekant i tron om att det var min bästis.

Jag fick (i mitt tycke vänskapliga, skämtsamma) flörtiga nattsms, vi skulle till och med träffas över lunch...



Roliga twistar i livet asså!

2011-04-17 @ 12:23:29
URL: http://blogg.vk.se/jasmine-engman-paris
Postat av: sofie

hahahahahahahahahahahha!!!! Så jääävla roligt!

Men hur visste han att du hette Frida?

2011-04-26 @ 19:54:54
URL: http://babyolja.blogspot.com
Postat av: Frida

Sofie: Jo men han kollade ju upp på hitta.se eller nått... :)

2011-05-03 @ 15:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0