all day and all of the night

En bild på dig i ditt rum

Jag och Hedvig, 27 januari-2010

En bild på dig på din födelsedag
23 år

Bild på någon du tycker om
jag tycker om alla men den här bilden på Nina är så fin så det får bli den

En bild som gör dig glad
En bild på min favoritplats
Hemma hos mamma i Vännäsby, sitta i eftermiddagssolen med Umeälven som utsikt och med god mat och ett glas rosé

En gammal bild på dig själv
Storsjöyran 2007

En bild på någon du saknar
Min bror

En bild på hur du vill spendera varje dag
i sommaren

En bild på ett plagg du känner dig fin i


En bild som påminner dig om gamla tider

Jag och Emma inför Umeå Open, våren 2007

En bild på dig själv som du tycker om
gillar'en för man ser min oranga fläck i ögat

En bild som du är nöjd med
En bild från i somras

En bild som gör ont i hjärtat
Bubblare:
tog listan från tigerlilys

Kommentarer
Postat av: felicia

fint!!

2011-04-12 @ 11:59:57
URL: http://tigerlilys.blogg.se/
Postat av: Emma

puss!

2011-04-12 @ 21:40:21
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: Nina

Frida, jag tycker om dig och din bruna fläck

2011-04-13 @ 07:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0