schitzofreni

Jag avskyr att jag inte hittat min personliga stil ännu. Jag är snart 25 bast och vet fortfarande inte hur jag ska klä mig. Ena dagen vill jag se ut som Vanilla Scented, minimalistiskt a la 2010, och andra dagen vill jag gå runt som fraggeln Ms Fitz. Detta gör att varannan gång jag shoppar, shoppar jag med Vanilla i huvudet och andra gången som Ms Fitz, vilket utmynnar i en garderob som är galet spretig. Det ena matchar inte med det andra och det tredje passar inte med det fjärde. 
Jag blir galen! Hade jag haft fet börs hade jag haft två stora garderober med vardera tema, men nu har jag ungefär 100 kr i månaden att lägga på beklädnader och då blir det problem.
Har inga stickade tröjor i garderoben heller. Perfa, - 10 grader ute och jag har inte en bra stickad tröja. Och jag ska kalla mig norrlänning?
Dagens problem.


VS




Kommentarer
Postat av: sofie

Du kan ju va gla att du bara har två stilar att brottas med. Jag menar tänk på mig! Hur många har inte jag?! Ibland grungeig, ibland söt femtiotalstjej, ibland herrbyxor och skjorta, ibland hippie. Ibland Madonna.

Jag tror för övrigt stenhårt på att älta stilproblem för att slippa ta itu med riktiga problem aka framtid mm mm mm

2011-02-20 @ 00:09:30
URL: http://babyolja.blogpot.com
Postat av: ellen

hahaha, ååååh. ditt inlägg och kommentaren <3 men alltså, jag förstår problemt. lite samma här typ

2011-02-24 @ 17:57:27
URL: http://ellfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0