status

näe, nu är det lite för mycket som händer. Har för många okontrollerbara bollar i luften samtidigt.
Kursen tar död på mig, för var lektion som går desto deppigare blir jag.
Vill egentligen hoppa av affärsutvecklingskursen men vågar inte.
Får reda på en deadline som ska in på söndag, har 2 dagar på mig att skriva ett utkast till affärsplanen. Har uppgifter till kvällkursen som ska göras till imorgon, och jag måste öva på detaljsömnad för att jag ska ha en chans att klara inträdesprovet till utbildningen i höst. Detta är prio 1, men hinner inte. Och mitt i alltihopa hade jag glömt vårat möte idag med företaget vi ska skriva b-uppsatsen med. Hinner inte äta lunch, iväg på möte, noll förberedd men levererade ändå.
Jag är så inte i harmoni just nu

Kommentarer
Postat av: sofie

Heja dig ändå! DU ÄR BÄST INGEN PROTEST! DEN SOM SÄGER EMOT ÄR EN IDIOT!

2011-02-25 @ 10:44:45
URL: http://babyolja.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0