sicken kväll



I torsdags åkte jag, Hedvig, Jonas och Niklas till Stina i Göteborg för 3-rätters och partaj.
Alla hade vi olika ansvarsområden för maten och menyn bestod tillsist av följande:

- Grillad lantbröd med getost och valnötter
- Färsk torskfilé med mandelpotatis och hackade rödbetor, indränkt i smält smör och dill
- Vitchokladsmousse med färska blåbär, hallon och Noblesse

Kan vara det godaste jag ätit sen stan brann, och jag fick kasta av mig skärpet jag hade runt magen för att få ned det hela. Kvällen fortsatte med dans och åter dans på Jazzhuset tillsammans med hälften av Gbgs gay-umgänge

Fick inte med några bilder förutom Stinas garderob och tak. Finaste taket och finaste garderoben med de finaste kläderna

Kommentarer
Postat av: Stina

<3

2011-01-23 @ 12:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0