Lana Del Rey

Kanske bäst just nu

Kommentarer
Postat av: term papers

I completely agree with you - it's the best model I've ever had!

Postat av: Micke Skribent

granddame.blogg.se

2012-07-13 @ 21:48:49
Postat av: M.S

Den efterlängtade boken om vår kost och olika sjukdomar i spåren av denna är nu klar !


http://gluten-celiaki.blogspot.se/2012/07/boken-om-kopplingen-mellan-kost-och.html

2012-07-13 @ 21:49:25
Postat av: karin

Hej Frida! Jag funderar på att söka till Textil produktutveckling på Textilhögskolan och hittade dig länkad därifrån. Skulle du kunna berätta om utbildningen? Är väldigt nyfiken! Gillar din blogg och det du tar upp!

Ha det fint
/Karin

2012-11-04 @ 18:36:16
URL: http://4ebloggen.blogspot.com
Postat av: Nanny

Hej!
Den här kommentaren har ingenting med videon ovan att göra. Jag heter Nanny och det är så att jag funderar på att gå linjen Textil produktutveckling och entreprenörskap nu till hösten. Jag tyckte inte att jag fick tillräckligt med info om programmet så jag googlade. Hittade din gamla blogg och letade mig vidare till denna. Vet inte om du har gått klart utbildningen men jag undrar om du skulle kunna berätta lite om den, vad du tyckte om den osv. Vad gjorde du på utbildningen och vad gör du nu? Vad kan man jobba mer efteråt och sånt där. Skulle du kunna skicka ett mejl med svar ? Det hade varit jättesnällt. snälla snälla :) kram

2012-11-07 @ 23:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0