vill inte ha något annat

Det är som om någon slagit till mig i huvudet och jag vaknat upp till en helt ny värld!
Jag har nämligen till stor del helt lagt om min kost till Raw Food! Nötter, grönsaker, frukter, oljor och groddar är det som passerar köket and i love it! Kött, pasta och ris känns inte alls lockande längre.
Ja, man blir mätt. Ja, det är gott. Nej, det är inte svårt. Nej, det är inte dyrt. Man blir bara lite risig i magen första tiden.

Exempelvis:
Frulle: Nötgröt. Mixa mandlar, dadlar, lite apelsinjuice och linfrön och vräk i dig.
Lunch: Egengrodda groddar med äpple, kanel och honung. Gör en sås på en avokado, ett päron och lite spenat.
Middag: Strimla en zucchini och två morötter med osthyveln, gör en sås på valnötter, citron, olivolja och salt. Käka hårdbröd med en avokado på.

Ingenting värms upp över 42 grader, så inga tjaffs med stekerier och kokerier.

Helt fantastiskt

Kommentarer
Postat av: essay

You are really purposeful person in such kind of deal!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0