Bep bop

Med skam i min kropp säger jag åter igen HEJ!

Först och främst ber jag om ursäkt för min ikke-existens denna sommar, detta är inte helt okej. Kanske finns det en och varannan människa där ute som saknat mig under denna tid, kanske kanske.

Uppdatering på läget för tillfället;

Sagt upp lägenheten i Borås från och med 1 sep, bor nu och kommer stanna i Umeå under hösten. 
Ni som följt min blogg tidigare kommer kanske ihåg att jag gjorde ett antagningsprov till Konfektionstekniker i Maj och som jag tyckte gick helt värdelöst. Detta gjorde att jag i sin tur bestämde mig för att istället söka till Tillskärarakademin i Stockholm istället, nästa år. Problemet är att denna utbildning kostar pengar, så jag stannar här uppe i Umeå och hoppas på en heltidsanställning så jag kan påbörja´t utbildningen i januari i Sthlm.
Sen att jag ändå kom in på Konfektionstekniker är ju en annan femma....

Ah, just det, glömde berätta;

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att du är tillbaka.

2011-08-16 @ 20:41:49
URL: http://nsominorrland.com
Postat av: Sara P

Frdia, jag har saknar dig.. :) så kul att du är tillbaka! Grattis till att du blev antagen sa ju det, men spännande med Stockholm vinter! Hoppas allt är bra med dig! Många kramar Sara

2011-08-17 @ 20:11:12
Postat av: Siri

Heeej fina Frida! Jag har saknat din blogg en massor!! Så du kommer inte bo i Borry i höst? :( Attans, hade sett fram emot att hänga igen! Stor kram!

2011-08-19 @ 12:25:02
Postat av: ellen

åh, borås kommer sakna dig! hoppas du får jobb så du kan tjäna lite pengar och sedan gå den utbildning du vill! all lycka :)

2011-08-19 @ 20:52:25
URL: http://ellfi.blogg.se/
Postat av: Gabriella

tjoho vad kul att du är tillbaka!

2011-08-24 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0