+/-

Förbaskade Umeå som ligger så högt upp i Sverige. Även fast jag längtar ihjäl mig tills jag kommer upp i sommar finns fortfarande ångestmonstret i magen som säger att jag är dum som inte är kvar här och försöker få ett textilt jobb. Jag förstör ju mina chanser att senare få ett jobb bara för att jag åker upp över somrarna till Umeå och jobbar med något helt annat. 

Men vad ska man göra. Ingen sommar utan Vännäsby, så är det ju.


Sa redan förra året att det var sista gången jag åkte upp, och nu säger jag det igen. Nu blir det sista sommaren jag är i Umeå en hel sommar, annars kan jag säga tack och adjöken till att komma in på den textila marknaden.


Nu ska jag äta halloumi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0