2 ting


det bästa med att flyttpacka är att man hittar gamla betydelsefulla ting som man glömt bort. 
Den blå åsnan var en nyckelring jag hade till mina lägenheter i Umeå från 2006-2009 och i Borås fram tills förra året då den gick sönder. Den symnoliserar egentligen allt som jag gått igenom och gjort sedan 2006, alla minnen om allt kommer tillbaka när jag håller i den.

Robotgubben, döpt till Jason Gay (kommer faktiskt inte ihåg varför, den fick iallafall namnet en halvsuddig sommarnatt/morgon någongång i augusti 2007) hittade jag när jag jobbade som parkarbetare för kommunen. Det är en sån där ihopfällbar bokstav i form av en robot som fanns hos Frasses under 90-talet. Den symboliserar egentligen inget mer än Frasses, 90-tal och nostalgi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0