Går det inte att göra på ett lättare sätt?

Nej, det här går ju inte så bra. Efter över 6 år i bloggdjungeln ser jag mig numera besegrad.
Det som knäckt mig är att jag alltid måste ha tillgång till datorn och överföra bilder från min telefon, och min dator sitter jag vid sisådär 3 gånger i veckan. Bloggläsning och inspirationsletande är numera historia för mig.

TÄNK vad bra det hade varit om jag hade kunnat blogga direkt från min iPhone, då hade det varit nemas problemas och ni skulle få en ström av blogginlägg. Men blogg.se stödjer inte detta så antingen får jag

1. sticka till en ny bloggportal för femtielfte gången
2. Sticka och brinna helt

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Då röstar jag på alternativ nummer ett.

2011-09-19 @ 21:52:08
Postat av: anna Lidström

Håller helt med för fan!

2011-09-22 @ 01:38:43
URL: http://annalidstrom.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0