skulle kunna leva på detta

Fantastisk dag. Tänk om man kunde göra detta jämt.
Lekte stylingassistent till Anna och hjälpte till med allt. Det var en stor lekstuga där det inte fanns några regler förutom more is more.
Nu är jag supertrött men glad för att jag fick så mycket beröm. Att få höra att man är bra på något, som man kanske vet man är bra på men som man ändå inte tror på "är rätt", är det bästa.
Nu är jag ännu mer peppad på att jobba mig in till konfektionstekniker till hösten, just för att få jobba kreativt.

Färdiga bilder lär dyka upp senare



Kläderna bestod av nästan bara examensplagg och kläder från modeeleverna på Textilhögskolan. Helt fantastiska plagg som man bara ville ta hem och sätta upp på väggen.
















Halsband och ögonmask som består av ihoplimmade kycklingben



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0