det är viktigt med skills

jag är ganska bra på att komma ihåg melodier och låttexter. Jag kan lyssna på en refräng och nästan direkt sjunga med. Jag tackar för den genen! Men, det konstiga är att jag dock aldrig lyssnar på innebörden av texten, jag lär mig bara vilken ordning orden kommer. Så jag har egentligen ingen aning om vad tex Håkan Hellströms texter handlar om, jag bara kan dem. 
Iallafall, det jag ville komma till var att det finns 3 låtar jag övat in, pluggat in, för att lära mig. Dessa är:

1. Drop it like its hot - Snoop Dogg
2. Clint Eastwood - Gorillaz
3. American Pie - Don McLean (14 verser!!)

Herregud, är inte stolt över mina moments på X3M´s dansgolv när Drop it like its hot satte igång och jag visade mina "skills". Radera ut minnet, *klick* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0