torsdagar is killing me











Jonas fyllde år i torsdags och det firades med pompa och ståt! Jag och the gang överraskade med bröst-tårta på morgonen och slutade med brakfest och XY. Mycket underhållande dag, jag tackarr. Speciellt när jag och Stina körde "Stad i Ljus" på repeat 3 gånger och halvt sprängde högtalarna.
Vi måste tagga ned med torsdagsutgångar, its killing me.

Idag är en lite mindra underhållande dag. Har allämt ångest och "jag måste göra"- känsla. Samlar upp allt på hög och tar inte tag i någonting. Måste kolla upp Sthlmresa, kolla upp Köpenhamn, hur blir det med entreprenörskursen, vad jag ska göra till projektarbete, jag vill fika med någon!, måste redigera text, måste träna, får inte bli förkyld, HUR SKA JAG GÖRA I SOMMAR, Gbg, Borås, Umeå eller Sthlm?, vill köpa en Iphone NU, måste skaffa dyrt busskort till Gbg, måste köpa fler grejer till sömnadskursen, bör införskaffa en dyr provdocka..

Jag vill egentligen bara gå på bio

Kommentarer
Postat av: felicia

allt är bara så jävla mycket krrrr. ändå dör jag av tristess. fantastisk kombination.

2011-01-29 @ 16:19:02
URL: http://tigerlilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0